להפוך את חוויית הלימוד בבית הספר לרלוונטית, מסקרנת ויצירתית, באופן שבו התלמידים תופסים מקום אקטיבי בבחירת התכנים, באופן שבו נעשית הלמידה ובעיצוב מרחב הלימוד.
התלמידים הוגים, מפתחים ויוצרים בבית הספר מרחבים שעוסקים בחשיבה יזמית ויצירתית. הם מעבירים בהם שיעורי יזמות לכיתות נוספות בבית הספר בדרך של הקניית מיומנויות ופרקטיקה. היעד המעשי המרכזי של ההתנסות הזו היא להגיש למשרד החינוך נייר עמדה בנושא הכנסת שיעורי יזמות למערכת השעות הקבועה בחטיבות הביניים.